top of page
  • תמונת הסופר/תד'ר אסתי גפן

חומצה היאלורונית – לחזור עשור

אחד הדברים המרגשים ביותר הוא העדויות של הנשים שעשו טיפולים בחומצה היאלורונית. הדברים של מיכל מרגשים במיוחד. היא כתבה:


"בגיל שישים כבר לא יכולתי להביט על עצמי במראה... מאשה יפה עם עיניים כחולות וגדולות עמדה מולי במראה אישה מקומטת. מצדי האף הקמטים ירדו מטה, מעל השפתיים קמטי עישון והעיניים היפות שלי... נפולות, נראות כבויות".


"אומרים שגיל זה רק מספר, אך הרגשתי קצת כמו בעונש והתחלתי לברוח מהמראה. כמעט ובחרתי בניתוח פלסטי למתיחת פנים, אך אפילו הפלסטיקאי המליץ להשאר ב #מראהטבעי. ואז שמעתי לראשונה על טיפולי #חומצההיאלורונית.


זה היה קסם של ממש. תהליך ממש קצר שנמשך כחצי שעה.


באמצעות זריקות, החומר מוזרק תחת העור. החומר בעל דרגות סמיכויות שונות בהתאם לדרישת הטיפול

"הזריקות אינן מכאיבות, הן מלוות בתחושה של ציפייה. לאחר מספר דקות הבטתי במראה, לא האמנתי למראה עיניי, נדהמתי מהתוצאות, והייתי מאושרת כפי שלא הייתי זה זמן רב! השינוי היה מידי, וככל שעבר הזמן הלך והשתפר.


"כולם החמיאו לי על המראה שלי, אך איש לא ניחש שעשיתי שינוי קוסמטי, השינוי נראה כל כך טבעי. בין השאר הרופאה טיפלה גם בקו השפתיים שחלק מהן נמחק. מאז, אני מגיעה מדי פעם כדי לשמר את הטיפול, ומזריקה מספר זריקות במקומות הנדרשים. הרופאה הסבירה לי שהמטרה היא להחליק את המצח ולפתוח את הגבות ואת צידי העיניים, וכך אזכה למראה של הגרסה הטובה שלי".


כמו כן היא הדגישה שבגיל מאוחר השפתיים פתאום מתחילות לסגת, והופכות לקו עדין ודקיק. מגע קטן של מזרק ה #חומצהההיאלורונית למילוי ו #עיצובהשפתים מעניק להן מראה חושני ומלא. כזה, שפעם רק נשות הוליווד היו מתהדרות בו. היום, האפשרות הזו פתוחה בפני כל אחת.


"בשורה תחתונה אני ממליצה לכל אישה: אל תוותרי על עצמך אפילו לרגע. התחושה הזו שווה זהב, ואין סיבה להמתין עוד שנה או שנתיים. ניתן לחלק את הטיפול לתשלומים ולהראות נפלא כבר היום, לא בעוד שנה. הבטחון העצמי שקיבלתי והמראה הצעיר והרענן החזירו לי את החיוניות והאור לחיי".


כיצד עובדת החומצה ההיאלורונית?

לפניכם הסבר קצר על החומצה ההיאלורונית, ומדוע כדאי ובטוח להשתמש בה:

  1. #חומצההיאלורונית נמצאת בגופנו באופן טבעי. היא מסייעת לתקשורת בין התאים ושומרת על הלחות בעור ועל נפחו. החומר הזה מסוגל לספוח נוזלים פי 1,000 ממשקלו, ומעניק את הנפח הרצוי לאזור שבו הוא מוזרק.

  2. מרבית ה #קמטים והמראה ה"זקן" נובעים מירידה בנפח הפנים ונפילת הטונוס של השרירים. התהליך ממשיך לפעול להצערת עור הפנים גם לאחר ההזרקה, ומאפשר לטשטש קמטים וקמטוטים קיימים לצד מניעה של קמטוטים חדשים.

  3. ניתן להשתמש במגוון רחב של חומרי מילוי המבוססים על חומצה זו ולעצב את הפנים, למלא את ה #שפתיים, לפסל את #עצמותהלחיים ואפילו את ה #סנטר. כאשר משלבים את הטיפול עם #בוטוקס במצח, בצידי העיניים ובין הגבות, מראה הפנים הופך לצעיר ולחיוני יותר.

  4. השינוי משפיע על המטופלים הן בפן האסתטי והן בפן הרגשי, בשיפור הבטחון העצמי. השילוב בין השניים לצד קלות הטיפולים ומהירותם, הופך את הטיפול האסתטי הזה לאחד מהמבוקשים ביותר בשנים האחרונות.


bottom of page